Det mener vores kunder

Små skridt mod forretningsværdi med Stretch

At få feedback fra vore kunder er den bedste måde for os at sikre, at vi gør vores arbejdet ordentligt. I foråret 2016, gennemførte Stretch en mindre undersøgelse, hvor vi fik svar fra 25 af vores kunder, med formålet at modtaget feedback og måle vores kundetilfredshed.

Hvad synes du om vores forsyninger?

De første tre spørgsmål bestod af udsagn, der blev bedømt på en skala fra 1 til 10, hvor 1 betyder ”Jeg er meget uenig” og 10 betyder ”Jeg er meget enig”. Det sidste spørgsmål var kvalitativt. Udsagnene var:

  • Stretch leverer høj kvalitet!
  • Vi har været glade for at samarbejde med Stretch konsulenterne!
  • Stretch’s arbejde levede op til vore forventninger!
  • Vil du anbefale Stretch til en anden kunde (Ja/Nej)?
  • I resultatet har vi fjernet de to mest positive og de to mest negative svar, for at få det mest retvisende billede.
  • Hvad er det første, du tænker på, når du tænker på Stretch?

CRM

Hvad er det første, du tænker over Stretch?

Følende er udtalelser fra kunder hos Stretch:

”Stor villighed til at hjælpe deres kunder. Jeg har et meget positivt syn på Stretch!”

”Fantastisk kvalitet.”

”Det er nemt at samarbejde med Stretch. De er gode til at være opdateret på ny teknologi.”

”De er ikke selvhøjtidelige, hvilket jeg værdsætter.”

”De er kommet med forbedringsforslag og har været proaktive.”

”Jeg værdsætter at arbejde med Stretch.”

”Virkelig gode erfaringer og kompetencer.”

”De tager initiativ, arbejder hårdt og leverer kvalitet igen og igen.”

Læs også